Zwroty i Reklamacje

Zwroty 

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo do ich zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

  

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego w Kids Hits produktu prosimy o wykonanie następujących czynności:

  1. Odeślij zakupioną odzież w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym należy zawrzeć chęć zwrotu, a także numer konta, na które zostanie przekazany ewentualny zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy w jakim stanie są odesłane ubrania (czy nie noszą śladów użytkowania, czy nie zostały uszkodzone lub zniszczone, czy znajdują się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany, to pieniądze wyślemy w ciągu 7 dni od dnia wydania decyzji.
  5. Koszt odesłania zwracanego przedmiotu do Kids Hits ponosi klient.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, najlepiej odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Po opłaceniu kwoty pobrania lub pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który może stanowić podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiona odzież (lub inny towar) okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodna z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy opisać szczegółowe powody reklamacji produktu, proponowaną formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy.
  2. ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@kidshits.pl . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Adres pocztowy sklepu:

Kids Hits:

ul. Sułkowskiego 42/4

64-100 Leszno

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.</p

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl