Zwroty
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo do ich zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Do końca Listopada Darmowe zwroty!!!
Szybkie i tanie zwroty do Paczkomatów InPost: 6,99 zł
Wejdź na stronę ⇒⇒ szybkiezwroty.pl
Wpisz nazwę sklepu : kidshits
Wypełnij formularz zwrotu.
Na podany email zostanie wysłana instrukcja z kodem.
Ni płacisz nic podczas nadawania zwrotu towaru. Kwota zostanie potrącona w momencie zwrotu kosztów na twoje konto.
Możesz również nadać zwrot we własnym zakresie. Za zwrot płaci kupujący.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego w Kids Hits produktu prosimy o wykonanie następujących czynności:
- Odeślij zakupioną odzież w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym należy zawrzeć chęć zwrotu, a także numer konta, na które zostanie przekazany ewentualny zwrot pieniędzy.
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy w jakim stanie są odesłane ubrania (czy nie noszą śladów użytkowania, czy nie zostały uszkodzone lub zniszczone, czy znajdują się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany, to pieniądze wyślemy w ciągu 7 dni od dnia wydania decyzji.
- Koszt odesłania zwracanego przedmiotu do Kids Hits ponosi klient.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, najlepiej odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.
Po opłaceniu kwoty pobrania lub pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który może stanowić podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiona odzież (lub inny towar) okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodna z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy opisać szczegółowe powody reklamacji produktu, proponowaną formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy.
- W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@kidshits.pl . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Adres pocztowy sklepu:
Kids Hits:
ul. Sułkowskiego 42/4
64-100 Leszno
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.</p